Monday 6 January 2014

Family




Family where life begins...

and

LOVE never ends :)


2 comments:

  1. as-salam salam kenal
    just call me su or ciksu .hihi
    singgah dari blog dayang deno.
    tertarik dengan nama mamarania
    sebab saya sangat sangat suka dengan nama rania
    dah lama simpan keinganan untuk beri pada anak tapi belom rezeki timang cahaya mata sendiri
    sebenarnya kan saya nk tanya
    setakat apa yg tahu dan jumpa

    rania kegembiraanku (member blog yg bgtau sbb anak dia pon nama rania juga)
    raniah (terpesona)

    saya belom jumpa lagi nama rania apa maksudnya yang sebenar. kalau sudi, share dengan saya ye. harap sangat dapat membantu..
    jom la singgah log sy kita kenal kenal. hihi

    ReplyDelete
  2. wasalam..alhamdulillah..selamat kenal-kenalan..Rania yg kami jumpa maknanya 'Queen'..Nurul Rania Nadira (Cahaya Ratu yg Unik)..nama diberi sempena Nurul nama saya,'R' papa nya Redzuan..dan 'N'..nama saya Nazihah..hehe..
    Kami pun lama menunggu si Rania ni..Allah baru makbulkan doa setelah hampir 4 tahun..Alhamdulillah..yg penting sabar dear..tp..usaha pun penting..USAHA+DOA+TAWAKKAL..JANGAN PUTUS ASA..In Shaa Allah..semoga puan juga dikurniakan rezeki yg sihat dan soleh dan turut menikmati indahnya alam parenting..;)

    ReplyDelete

© Copyright 2014 Reserved to Mamarania13 l Design by DayangDeno